Kızlar annem rahim kanseriydi 4 sene uğraştık yenmesi için tedaviler farklı şehirler bitkisel ilaç ve iğneler derken vücudunun farklı yerlerine de attı bu sene 7 ay önce annemi kaybettik. Annem çabuk sinirlenen ve içine atan bi kadındı ve ben huy olarak aynı annem gibiyim.. Şuanda bi iğne var koruyucu onu vurulmam gerekiyor 1. Derece olduğu için annemin hastalığı olmaması için doktorum gebelik olsun ondan sonra vuralım dedi konuya giriyorum her ay düzenli adet gören birisiyim daha önce kayıplarım oldu 2 tane birisi boş gebelik diğeri kalp atışı durması neyse bu ay adetim tam vaktinde fakat 1 gün önce geldi adetim pembe renkliydi ama bugün günlük ped taktım o derece az ve koyu kahve geliyor normalde 7 gün sürerdi ve 4 günü dolu dolu geçerdi günlük 4 ped gece olanından kullanırdım yani netten araştırdım rahim ağzı kanseri belirtisi olabilir diyor korkuyorum gebelikle alakası olur mu bilmiyorum çünkü düne kadar adetim açık pembeydi o da az geliyordu bu ay mide bulantım sol kasık ağrım oldu ama şuan yok hatta gebemiyim acaba dedim ama aynı gününde gelince yok dedim korkuyorum hastalık olmasından artık bi bebeğim olmasını da çok istiyoruz 1 senelik evliyim ve 2 kaybım oldu genetik teste gönderdik bebeği bişey çıkması kromozomlarda da iğne de kullandım gebeyken ama kaybettim doktor bi sıkıntı yok devam edin dedi aylardır bakıyorum olmuyor 😔