Cerenn03 38+5 de sezeryan doğum yaptım 68 ile doğuma girdim ve 67 ile çıktım resmen bacaklarım patlayacak sislikten Allah aşkına böyle bı durumu olan varmı ne yapayım delirmek üzereyim.
Sibellllo Cerenn03 evet canım ödemin gitmesi zaman alıyor bendede öyle oldu asağı yukarı 1ayı buldu gitmesi 40 çıkana kdar balon ayaklarla gezdim sonra eski haline geldi
bebisini-bekliyor Cerenn03 bol su için ve ayağınızı yukarıda tutun benım de ayak ve bilek kısmında olmuştu kısa süreli az bişey gectı hemen gecmiş olsun
Kvsraykt Cerenn03 en iyi çözüm duş ve yürümek yediklerinize dikkat edin çok tatlı tuzlu yemeyin ayaklarınızı mümkün olduğunca yerde tutmayın 5 günde geçti benim
2prens1prensesannesi7 Hamilelikte alınan kg ödemler ve narkoz etkisinden olabiliyor zamanla geçer ama çok kötüyseniz doktorunuzdan yardım alın yada yaptırabiliyorsanız hacamat yaptırın
Cerenn03 2prens1prensesannesi7 hamilelikte bu kadar zorlanmadım ama resmen iki kati oldum doğumdan sonra. Hacamat pek doğru tercih olmayabilir bazen oda geçmiyor morariyor vs
2prens1prensesannesi7 Cerenn03 Aksatmayın gerekli bölüme randevu aşıp gidin bi sıkıntı çıkmasın ben 3. Doğumu yaptıktan sonra da hacamata devam ediyorum çok iyi şifa buluyorum elhamdulillah 🙏
Aag06 Cerenn03 evet malesef agrida yapiyor o bende cok kotuydum maydonoz sapiyla beraber kaynat ic aksaminada kiraz sapi kaynat ic sabah birini aksam birini ic odemi cabuk attiriyor ikiside