Sumyyealr benim de ilk. İlk çatı muayenemde yarıda kesip doktora tekme atıyordum az daha öyle acımıstı canım. Ben o halde normal doğurdum doktorum bile şok. Korkmayın o yuzden. Bugun şunu anladım ki yaratan Allah doğurmayada bir güç veriyor. Kendi gücümüzü küçümsüyoruz