bsrdgn muaneyi doktor yapıyor evet eline jel sürüyor ilk iki parmağını soktu sonra derin nefes al dedi biraz dahaa 😬😬 anlık biraz acı oluyor kasıyosun kendini ama geçiyor 5saniye falan sürdü ama burda anladımki normal dogum bi tık zor analık zormuş 😂😂🥲 cocugu nasıl cıkarcam diye düşündüm 😬 işte normal doguma yapabilirsin musait dedi açılman yok dedi bekliyoruz şimdi her hafta kontrol nst fln her gitmemde alttan yaparmı bilmem 🤣🤷🏻♀️