Merhaba kızlar sizinle paylaşmak istedim
Ben 37 +3üm ve belimden kasıklarıma düzensiz ama rahatsız edici regl sancılarım var bu akşam dayanamadım acile gittim alttan baktı nst bağladı ultrason baktı ve hiç bir açıklama yapmadı gidebilirsin dedi bende doktora sordum bu ağrılarım neden oluyordur dedim gebesin normalll dedi sadece kalktı gitti şok oldum tamam kontrolde herşey normal olabilir ama insan derki doğuma az kaldı bunlar normal ağrılar VS ay nasıl sinir oldum