Gzdeklkn Haftadayiz bugün doktorumuz suyunun biraz fazla olduğunu söyledi. İnternetten biraz bişeyler okudum. Endişelendim. Başına gelen annemiz var mı
1suranur1anne Gzdeklkn benim başıma geldi canım ama benim doktorum suyumun fazla olduğunu söylemedi şans eseri sancılandım başka bir hastaneye gittim orda ebe bana dedi suyun fazla doğumun başlamış dedi 1 saat içinde doğurdum
Huelyaa Gzdeklkn kızımda bebeğin suyu fazla demişti ve tatlı yiyecekleri yasaklamıştı ve şeker yüklemesi de yaptırdım sınırda çıkmıştı
gokcekocyigit07 32+4 deyim kontrle bugün gittik, bizde de plesanta yaşlanması başlamış ve suyu sınırda dedi, Allah hepimize yardımcı olsun 🤲 sağlıkla kavuşalım hepimiz 🌸
Gzdeklkn 1suranur1anne yaaa gerçekten mi. Benimde sancılarım oluyor. Erken doğum riski demişti 34. Haftada doktor. Ama bugün doğumla alakalı bişey demedi. Biraz daha içeride kalması lazım falan dedi. Gün yaklaştıkça korku panik artıyor 😐
1suranur1anne Gzdeklkn korkacak bişi yap ben 36 haftalıkken doğurdum normal doğum yaptım gayet saglıklı bir bebekti ❤️☺️
Elif8888 25 haftadan beri suyum fazla bebek iri şekerim yok erken doğum olabilir dendi korktum şuan 37 hafta oldum suyum normale döndü korkmayın
Gzdeklkn Elif8888 benim bebeğim çok iri değil şekerim de yok bütün testler de temiz çıktı. İnternete bakmamak lazım ama işte. İnsan kendini yatıştıramıyor 😐
Gzdeklkn Huelyaa benim şekerim sınırında altında düşük çıkmıştı. doktorum bişey demedi yasak falan da koymadı anlamadım
Gzdeklkn 1suranur1anne Benimde normal doğum gözüküyor ama bakalım ne olacak sancılar da çok oluyor. Başka bir belirti oldu mu canım senin doğum için
1suranur1anne Gzdeklkn yok canım az sancılarla gittim direk dogumhaneye aldılar 6 cm açılmam vardı suyumu boşalttılar doğumum başladı
Gzdeklkn 1suranur1anne çatı muayenesi olmadım ama benim de sancılarım var bekliyoruz bakalım ne zaman gelecek. Başka belirti olurda anlayamam diye korkuyorum 😂😂