Papatyaliiii Merhabalar , Diyarbakır da devlet hastanesi mi yoksa özel mi önerirsiniz ve hangi doktoru ? Şu ana kadar 3 doktora muayene oldum kararsızım. Normal doğum yapmak istiyorum..
Glbnpk Papatyaliiii Dicle Memorial’de Dr. Zelal Coşkun’du doktorum. İki ay önce doğum yaptım. Hastaneden, personelden ve özellikle doktorumdan çok memnun kaldım. Size de öneririm.
Glbnpk Papatyaliiii ben sezeryan oldum. Pelvisim basıktı. Özel sağlık sigortam olduğu için ücretlendirme farklı oluyor. 8bin civarı tuttu ama ödeme yapmadım. SGK ile doğurmuş olsam 3bin civarıydı fiyat sanırım.
Glbnpk Papatyaliiii yanlış bilgi vermeyeyim ben de özel sağlıktan faydalandığım için net bilmiyorum. Ama hastaneyi de doktoru da önerebilirim.