Bir yandan sevinç var kucağıma alacağım için bir yandan hüzün korku stres var 😂 bu ikinci gebelik ilk oğlum beş yaşında birde bu minnak geliyor ailemize 🤲🥰 ilki sezeryan olduğu için buda sezeryan 38+5 de doğum yapmış olucam Allah izin verirse sağ sağlım inşallah 🤲 Rabbim isteyen her anneye nasıp etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤗🥰 çok güzel bir duygu ikinci olmasina rağmen ilk bebeğim gibi oldu ilk günden bu yana neden bilmiyorum ama belkide ilk oğlumu 22 yaşında kucağıma aldığım kendim de küçük olduğumdan bişey anlamamış olabilirim bunda da aynı heycani yaşıyor olabilirim 🤣 her neyse çok uzatıp sizleri sıkmayayım 😂 var mı benimle günü aynı olan 1 Eylül de bebisi kucağında olacak olan 🥰🤗