Bende inşallah randevu alabilirsem cuma günü gideceğim bundan sonra da sürekli oraya giderim bu zamana kadar devlete gittim yeter. Ya ultrason resmi istiyorum cihaz bozuk diyor çocuğum 4 ay bitip 5 e girecek bende 3 resmi var her ay istiyorum yok diyor sinir etti geçen gidişimde. Eşim de dedi yok artk burası yeter Medara geçiş yapalım