Merhaba kızlar ilk defa post açıyorum çünkü aklım karıştı biraz doğuma 13 günüm var en baştan itibaren erkek olursa emiray ismini istiyorum kızımın adı emine nur eşimde bu hakkı bana bıraktı neyse ama şimdi kime söylesem önce bir duraklıyo geçen gün görümcemle eşimin telefon konuşmasını duydum görümcem diyo emiray ismi o kadar da güzel değil eminmisiniz sizce nasıl bir isim burada da neredeyse hiç görmüyorum