Alya_C Merhaba kızlar 32. Haftada çalışabilir raporu aldım suan 35+3 üm nzaman çalışamaz raporu almam gerekiyor doğrumu almısım? Sigortayı kendmiz yatırıyoruz oyüzden siz nasıl yaptınız nzaman aldınız ?
Birkuzucukbeklerken Alya_C 37. Haftanda alıyorsun canım doktor kontrolün varsa o hafta sistemde görüyor zaten
gizemcetinnn Bende çalışıyorum şuan 32.haftada iş yeri doğum iznine çıkarıyor 4 ay boyunca sigortadan aliyosun maaşını
gizemcetinnn Alya_C her işyerinin sistemi farklı olabilir ben a101 deyim bölge müdürüm doğum iznine çıkınca doğumdan sonra hesabına yatar dedi bı kerede