Zelihasena Merhaba kızlar 7+5 hamileyim ilk kez yazıyorum cumartesi günü kahverengi akıntım oldu çok korktum doktorum ilaç başladı dinlenmem gerektiğini söyledi kanamam devam ederse gel dedi ama bu gün yoğun şekilde yine geldi. Yaşayan oldu mu ?
Aslijan Zelihasena merhaba belirttiğiniz lekelenme bende de oldu yaklaşık 1 hafta sürdü. Şuan çok şükür kesildi sizinde öyle oluyor olabilir
efesmom Zelihasena ben 26 haftalığım bikaç haftadır aralıklı aynı şekilde akıntım oluyo doktorum sorun olmayacağını kahverengi akıntının normal olabileceğini söyledi fakat sen yinede doktoruna danış canım çünkü haftan erken
gldn065807 Zelihasena Geçmiş olsun canım benim de vardı ama kesenın yanında kanama alanı vardı yani benim sebep belliydi 5 haftada başladı 9 haftamda kesildi 10 haftamdayim şukur bitti ben iğne bide zaten hamileligin başından itibaren progestan kullanıyorum dinlenmen lazım lavabo disi kalkma hareket ettikçe daha fazlalasiyor
Zelihasena Aslijan dün hiç olmadı bu gün oldu aralıklı şekilde olunca daha çok tedirgin oldum peki doktora gittiğin mi ? Bu durum neden oldu diye bi bilgi verdi mi ?
Zelihasena efesmom evet herkes yerleşme kanaması olabileceğini söylüyor yarın inşallah gidicem doktoruma 🙏🏻
Zelihasena gldn065807 bende 3 gündür kullanıyorum progestan, size de çok geçmiş olsun ilk gebelik olduğu için tecrübesizlik olduğu için insan tedirgin olup korkuyor. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 👼🏻