Merve9445 öncelikle iyi geceler aynı durum birebir benim de başıma geldi, 20.haftada detaylı ultrasona gittik kendi hastanemde fiyat biraz yüksek diye yarı fiyatı olan bi hastane buldum oraya gittim( Bağcılar medilife - asla önermiyorum) aynı şeyi bizim içinde söylediler, sonrasında detaylı ultrasonu kendi doktoruma gösterdim o da 28. Haftada bizim hastanedeki(bağcılar medipol mega) doktora gözük çok iyidir bide o yorumlasın dedi. Tabi bizim moraller düştü çok üzüldük ama Allahın bir sınavı deyip kendimizi teselli ettmeye çalıştık, 28. Haftada medipol mega Gökhan beye gittik ve adam ilk saniyeden son dakikaya kadar şiir gibi konulup yorumladı hiç susmadı bebeğimin tüm detaylarını. Ve kalbine çok çok odaklanıp, bu bebekte bişey yok çok sağlıklı dedi:) ki çok teşhis koyan birisiyimdir asla bişey yok dedi. yani ist da iseniz 28. Haftada bahsettiğim doktora gözükün derim.