Semos56 tabi canım alışverişe ciktik 5 ayl8k olmuştuk 9. Haftada kız dedi ben her gittiğimde soruyorum kız diyor hastanede beybi soner yapti doktorlar eşimin arkadaslari tarama doktoru isvicreden geliyor idabkoz dedi sonra ben şok zaten evde 2 tane erkek var bu kiz olur ümidiyle çocuğa karar verdik sonuc💙💙💙🤣