Didemmsss bir çok tabloda farklı veriyor ancak beni 2 doktor takip ediyor ikisininde hesabına göre 36. Haftada 9. Aya giriş yaptın artık dediler hatta erken doğum riskim olduğu için artık 8. Ayı bitirdin 9. Aya girdik diye 1 haftadır progestanı kestik ama iddiam yok tabi çünkü her yerde farklı bir takip sistemi var 😌