Kbryyy esmerrmm demin bende sordum bunu oramda inanılmaz bir acı hissediyorum. Ama ara ara girip çıkıyor ve nefesim kesiliyor ağrıdan. Bebek mi yoksa başka bir şey mi anlayamadım
Zeyyyn esmerrmm 🤣ayakları ile orda oturmaya bayılıyor o pozisyonu değiştirmedikçe de çok kötü olyır ya
Ayserdi Bizde öyleyiz hep yukarıda hissettim öyle ki hareketlerini sağ göğsümde hissediyorum. 35+1 olduk aşağı inmez diye korkuyorum ilk gebeliğim neyin nasıl olması gerektiğini de bilmiyorum açıkçası
esmerrmm Ayserdi bende 35+1 im bebiş acaba baş asagi döndüce acaba ayaklari yukarda diyemi sürekli kaburgaya vuruyor 🤔
esmerrmm Zeyyyn aynen valla orasi okadar sıkışıyorki eşimin destegi olmadan uzandigim yerden kalkamiyorum
gldn065807 esmerrmm Allah yardımcın olsun valla benim ilk gebeliğim de o yüzden ben çok ağladım acillik oldum orada olmaktan ne anliyo bebisler bilemem bazen öyle bir direnirdiki öyle böyle değil sağlıklı olsunlarda o zamanlarda geciyo oğlum şuan 10 yaşında 😁😊
esmerrmm gldn065807 erkek bebekler böyle galiba kaburrgacı 😆 ozaman pozisyonu nasildi baş aşagimi dönmüştü . Ben oyle tahmin ediyorumda acaba baş aşagi döndüde ayaklari yukarda kaliyor diye
Ayserdi esmerrmm ben en son 30+4de kontrole gittiğimde de aynı yerde olduğunu söylemişti doktor sırtı mideme yakın kafası göbek çevresinde ve ayakları sağ göğsümün altında hala orada hissediyorum döndü mü bilmiyorum yarın kontrolüm var bakalım inşallah döndüğündendir
Zeyyyn esmerrmm ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum sırtlarım ağrımaya başladı nolcak daha halimiz bakalım
26z25a04f esmerrmm Var canim ve geceleri uyuyamıyorum ağrıdan saga donuyorum olmuyor sola donuyorum olmuyor
esmerrmm 26z25a04f ben saga dogru uzaniyorsam sola dönmek icin bin kere düşünüyorum acaba dönsemmi yksa biraz daha dayansammi diye dönerken bile aciyo 😬
balarisi06 esmerrmm yanlız değilsin bacım gözümden yaş geliyor resmen ayağını bir ittiriyor ne varsa orda kaburgam yamuldu 😥
gldn065807 esmerrmm valla canım pozisyonunu hiç hatırlamıyorum ama canım çok yandığını hatırlıyorum keyfi nasıl isterse öyle yapuyodu bakalım bu nasıl olacak 😁😁
esmerrmm Zeyyyn cok şükür sirtim agrimiyor ama son 1 ay kaldi diye dayanmaya calisiyorum yoksa dayanilcak gibi degil 🥺