fenci_anne valla canım benim ilk oğlumda yoktu zaten o gebeliğim den sonra iki kaybım var ikinci gebeliğim de cikti benim bebek hiç oluşmadı ikinci kaybimdada kalbi durdu ama onda insülin kullandım düzene girmedi sonra kilo verdim baya bir bana müsade etmedi doktorum şekeri düzene sokana kadar gebeliği şükür olsun şuan insülin falan kullanmıyorum ben birden kilo almistik mesala 17 kilo gibi kilo 82 kiloları görüyordum şuan 58 kilo ile kaldım diyet ile devam ediyorum 10 haftamdayim 56 devam ediyorum doğumuda hiç bilmiyorum nasıl olacak eğer düzenli ilacını ve diyetini yaparsan hiç sıkıntı yaşamazsın ama dikkat et tabi