Hamileligimin basindan beri duştan çıkınca tüm vücuduma bebek losyonu sürüyorum göğüslerimede ayni şekilde. Hiçbir yara kabuk sıkıntı yaşamadım sürekli nemli tutmak iyi geliyor sanırım sizde duş sonraları özellikle güzel bir kremle nemlendirirseniz yavaş yavaş geçer sanırım sorunlarınız