Hayırlı geceler herkese şuan şehir dışındayim kontrole burda gittim doktor suyumun fazla olduğunu söyledi bna doğumu burda yapmayacağım için de tahlil vs. Yapamam dedi şuan sürekli hafif hafif ve lavaboda artan yanma oluyor daha önce de olmuştu ve idrar yolu enfeksiyonuydu bebek aşırı derecede hareket ediyor ve göbeğimin alt kısmına baskı yapıyor her an tuvalete gitme hissi hafif de sızı ne yapacağım bilmiyorum şuan bide koydeyim sizce hemen gitmeli miyim yada evde yapilabilecek en azından hafifletecek bir şeyler var mı