Kubracenet Merhaba 36. Haftadayim fakat bebeğim hala baş aşağı dönmedi sizlerinki kaçıncı hafta döndü bebegi döndürmek için bisey yaptınız mı cevap verirseniz çok mutlu olurum yardımcı olur musunuz?
Semy Kubracenet 25 te gitmiştim en son o zaman bebeğim doğum pozisyonundaydı tabi şuan ne durumdadır bilemiyorum 😊
2inciannelik Kubracenet ilk gebelikte 36 dan 38 e kadar bekledik dönmedi baya hareketler filan yaptım ama nasip zorunlu sezaryen oldum
Kubracenet Fatmaalp peki döndürmek için bisey yaptin mi Rabbım zamanı geldiğinde sağ salim kurtarsın insaAllah
Fatmaalp Kubracenet youtube de bi video var hareket yani onu yaptim bide bol bol yürüdum yan yan merdiven inip ciktim bunlari yaptim rabbim hepimizin evladini sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin inşallah
Kubracenet Semy benimkide 29 haftaya kadar doğum pozisyonundaydi ama dönmüş işte bende çare bulmaya çalışıyorum sizlere sorarak
Fatmaalp Kubracenet bu yani kendini zorlamadan ve birinden yardim alarak yap ben gunde 3 kez falan yaptım
Semy Kubracenet hımm keşke birşeyler bilsem de yardımcı olsam. Ama tecrübesizim bende , yeni yeni tecrübe ediyorum.
2inciannelik Kubracenet baş aşağı eğil bacaklarını koltuğa yasla ütü masasına yat öyle hareketler vermişti bana doktor ama yaramadı bana belki işini görür
papatyaanneee Kubracenet Yok hayır yapmamıştım bebeğim 24den beri makat gelişti bir anda 32 de döndü ama döndüğü gün karın ağrısı gibi bir şey olmuştu
MeltemLondon Benimde bugün kontrolüm vardı.36+2 yiz ve bebem dönmemis daha aynıyız doktor takip edeceğiz dedi😒
MeltemLondon 2inciannelik Ah inşallah başka bir sıkıntı yok şükür normal doğum olacak inşallah dönerse ❤
Kubracenet 2inciannelik denicem teşekkür ederim nasip sağlıklı sıhhatli olsunlarda gerisi önemli değil