Sevcan_ylcn ben tükettim, bebek doğdu bir sorun yaşamadık. Çiğ yasak zaten de acı kişiye dokunmuyorsa bebek için bir sorun yaratmaz diyor benim doktorum. Miden yanmıyorsa ye diyordu ki benim yanmıyordu alışkınım diye galiba. Midesi yanan veya boşaltımda sorun yaşayanlar az tüketmeli bence de.