EsraEylul24 Ben Atilla Okur’a gidiyorum çok memnunum tavsiye ettiğim çok arkadaşım oldu ve hepsi gidip memnun kaldılar hastalarıyla iletişimi çok iyi her konuda aydınlatıyor rahatlatıyor ve gerçekten bilgisine çok güvenebilirsiniz. İşinde profesyonel bir doktor. Gönül rahatlığıyla kendinizi emanet edebilirsiniz süreci çok iyi yönetiyor. Doğumuma az kaldı ne zaman istesem kendisine ulaşıyorum.