Fatmaalp Mrb kizlar 39+2 haftalik hamileyim kalca kemiklerim yabi alt tarafim cok agriyo ve karnım kasiliyo. Belimde agri yok ama bunlar sanci belirtisimi sizce ilk gebeligim kizim olacak bide dogumu baslatmak icin neler yapabilirim
UmutsuzPolyanna Fatmaalp doğal akışı bozma doğum başlatmak nedir canım ağrı mı sancı mı eğer sancı ise dk tutacaksın biraz daha belden gelir sancılar
shinemuu Fatmaalp Bende de sürekli benzer ağrılar var. Karnımın alt kısmı taş gibi, ağrı ve inanılmaz baskı yapıyor. 39+6 olduk saat 00.00 itibariyle. Bekliyoruz.
Fatmaalp shinemuu bende ayni durumdayim allah yardimcimiz olsun insallah bunlar sancimi bilmiyorum ilk gebeligim bi tecrubem yok 🙁
shinemuu Fatmaalp Düzenli bir durum olmadığı için yalancı sancıdır. Yoksa giderek dayanılmaz bir hal alırdı diye düşünüyorum