bebisim-_00 aman zamanında doğsunlar da ben hep çok kalmasın gelsin derdim artık dayanamiorm bel ağrılarına ağırlaştı falan bene fıtık da var zorlasmisti baya .
Sonra bı gün gece 2 de lavaboya gittim peceteyle silnirken kan geldi acile gittim bayram olduğu için doktorlar yoktu .
Hemşire alttan muayene etti açılman yok eve git dedi bu kadar ultrasona bakmasını istedim bakmadı eve gönderdi eve geldim kanamam daha da çoğaldı alttan muayen ettiği için . Çok pişman oldum izin verdiğime .
Ve başka hastaneye gittim orada da alltan muayene ettiler açılmam oldu 2 cm yatışını yapacaz dediler . Devlet Hastanesiydi iyi ilgilenmediler bı bilgi vermiyorlar kanama kötü bsey ama açılmam olsun diye brakmis bekliyorlar . Bende özele kendi hastaneme gitmek istedim sabaha karşı 7 de gittim hemen acilen doktorumu çağırdilar 15 dk da geldi. Kanamam olduğunu açılmamin daha 1 cm olduğunu söyledi 10olana kadar bu şekil bekleyemezlerdi baya kıpkırmızı kanama oluyordu . Acilen sezeryana aldılar . 8 de doğum yaptım ama oğlumu kuvoze aldılar . 34+4 de doğdu 20 gün kaldı . Asla net bilgi vermiyorlar . Herşeye hazırlıklı olun falan . pskoloji berbat Allah kimseyi düşürmesin hastane yollarına . Hergun süt götürdüm geldim çok şükür toparladı .şu an 1 ay 10 günlük ayağımda sallıyorum . Allah hepinize sağlikla kucaginiza almayı nasip etsin inşallah
-