DnzDrn Ben dış gebelik yaşamadım canım ama böyle durumlardan sonra sağlıklı gebelik olma ihtimali daha yüksek oluyor diye biliyorum. Yaşadığın psikolojiyi hissettiğin kaygıyı anlayabiliyorum ama naçizane tavsiyem kendine de bebeğine de stres yapma. Şunu hiçbir zaman unutma, yiyecek nasibi varsa kucağına alacaksındır. Hadi hayırlı, uğurlu olsun. Rabbim inşAllah hayırlı, sıkıntısız bir hamilelik süreci nasip etsin🥰 Bol bol dua et🦋