NaileCryn Ilkayy günlerimiz aynı canım ve bende sezeryan düşünüyorum Allahım sağlıklı birşekilde kucağımıza almayı nasip etsin ☺️❤️
Yokys Bebegimveben0811- insaallah tabikii 🤗 ben de boyle postlara yorum bile yazmaj istemiyodum herkes 10 20 derken benm 200 diye 😅 geldi çattı şimdi 🤗