Birikianne Merhaba nisa hastanesinde dogum yapanlar memnun kaldınız mı? Sanci odası var mi? Aileden kimseyi yanınıza alıyorlar mi ve odalar geniş mi? Yapan arkadaşlar yazan ya da bilgisi olan yazabilir mi?