sibel111 Arkadaşlar 26. Haftamdayım karnım baya bi büyüdü fakat çatlaklarım yok önlem için krem sürmem gerekirmi acaba ? Kullandığınız kremler nedir ?
MiniMiniKus sibel111 Krem öneremem de kayısı yağı - tatlı badem yağı ve kakao yağı karıştırıp kullanıyorum ben Akşam sürüp sabah yıkıyorum Herhangi birini de kullanabilirsiniz ama tercih ederseniz
Hatice_ee sibel111 valla istedigini kullan bende kullandim bunye meselesi benimde 30a kadar catlagim yoktu simdi catlamadik yerim kalmadi 🤣 bebisim icin deger 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Asellinaanesi Canım o bünyeden bunye ye değişiyor sanırım ya Kantaron yağı diyen oldu badem yağı diyen oldu zeytinyağı bio oil lireac çevremde kullanan herkes memnun ama bana gelince koltuk altı bacaklar göbek göğüs çatlamadik yer kalmadı