Bebegim0102 genetik yapında varsa hertürlü çatlıyorsun lierac belki 4 şişe bitirdim 200 ml bio oil 150 ml bitirdim bir Şişe fakat göbek deliğininin yan tarafları çatladı ha çokmu dersen hayır tabikide çok degil oda kremden dolayı yinede sürmeye devam ediyorum 11 haftadan beridir şuan 32+1 doğumdan sonrada kullanmaya devam edeceğim bir iki ay kadar