Arkadaşlar piskoljk olarak çok kötüyüm hem kendi hastalığım sakatım hem mide bulantısı kusma sürekli yatak da kaldım annem çalışıyor eşim çalışıyor kaynanamgil aramaz yaşlı babaanem bakıyor mecburen ele düştüm çok istiyorum bebeği doğurcam asla aldırmak VS istemiyorum piskoljm çok kötü durumda ne yapsam bilmiyorum çok korkuyorum kendi yaşadıklarım dan anne olunca ona bakamazsam diye :( bu kötü birşey değil neler yaşadım kendi hastalığım yüzünden şuan evladım için tedavi olamıyorum o yüzden yatak dayım ama ne olursa olsun doğurcam inşallah Rabbim güç versin dua edin 😪