sulekbly Bebeğin gelişimi 10 gün önde giden anneler kaçıncı haftada doğum yaptınız tecrübeli anneler var mı
Mltm88 sulekbly Benimkide 4 hafta önden gidiyormuş..Ayın 10′unda gidicem kontrole 36 haftalıkken, doktor bakacak duruma göre belki 37 haftalıkkende alabiliriz dedi
Omerhatice sulekbly 37+4de açılmam vardi bebis hareketlerine azalmaya başlamıştı.. doktoe gelişimi önde kilosu falan iyi şimdiden yeri baya daraldı suniyle başlatalım dogumu dedi ve o gün doğum yaptım 🤗
sulekbly @Sumeyye15_3 erken doğum derken 38. Haftadan sonda veya 38 de doğum yapabilirsin bebek gelişimini tamamladığı icin diye belirtiyor genelde doktorlar bu yüzden sordum yaşayan var mı böyle bir durumu diye böyle bir ihtimal var yani Kbra_em
sulekbly @Mltm88 evet siz anlamışsınız ne sormak istediğimi banada böyle bir durum belki olabilir diye belirttiler
Arslanmedine sulekbly arkadaşım dediki benim bebeğim 2 hafta önden gidiyordu 38+4 geldi 40 ı beklemez hazırlıklı ol dedi ilk defa duydum şaşırdım mantıklı geldi ama doktoruma yarın sorarım