Merhaba,
35+1 haftalık hamileyim haftalık rutin nst kontrolümde sancı gözüktü doktorum serum bebeğin ciğerlerinin gelişimi için iğne ve sancı azaltıcı hap verdi yarın tekrar nst ye bağlanacağım sancıların durumuna bakılacak ama ben sancı hissetmiyorum hiç. Böyle bir durum yaşayan erken doğum yapan var mı aramızda çok tedirginim.