Bebekisteyenn Merhaba kızlar bişey sorucaktım. Ben adet oldum doktora gittim prolaktin değeri 23 olması gerekirken 24 çıktı ilaç verdi doktor yalnız kanda gebeliğe bakmadı şuan bacaklarım felan ağrıyor gebe olma olasılığı varmıdır?
Myomluanne Bebekisteyenn adet olduysan gebelik hormonu bakmak manasız. Prolaktin değeri yüksekten hamile kalma ihtimali düşüyor. İlacını düzenli kullan ve prolaktin değerinin düşmesini bekle 🌸
Nesossssss Bebekisteyenn ben 15 yıldır prolaktin sorunu yaşıyorum. Prolaktin yüksekliği hamileliği engelleyebiliyor yada düşüğe sebep olabiliyor. Ama hamilelik durumu varsa zaten o ilacı almamanız gerekir. Bir de değeriniz çok yüksek çıkmamış. Neden direkt ilaca başladınız ki. Mesela benim o kadar yükseliyor ki göğüslerimden süt geliyor. Dostinexin de yan etkileri çok fazla. Bence daha detaylı bir muayene olmalısınız çünkü basit ama önemli bir konu👍