Kubra_K Busratnrtnr ben gittim canım 14 temmuzda 21.haftamda gittim.. valla 5 dk sürdü yada sürmedi sana bi aciklama yapmiyo ekranı göstermiyo kendisi işini halledip raporu yazıp yolluyo çok bir beklentin olmasın ama önemli olan da işini düzgün yapsın yeter doğru sonuç versin 😊 gerçi ben gittiğinde hastanede son gunlerim ayrilcam demişti orda başka bi hastaya hala orda mi bilmiyorum.
Ozgu_momy Busratnrtnr Gitmiştim, Mayıs ayında gayet açıklayıcı birisi . Ne işlem yaptığını neye baktığını anlatıyor, işlem sonunda da bilgi olan kağıt veriliyor size. Aşırı bir beklentiye girmezseniz yeterince memnun kalırsınız