gamze1126 Evet canım 120 ödedik ben erken oldum,normalde Bilecik’te oturuyorum burda ki doktor 28. Hafta demişti burda olcaktım normalde sonra kanama olunca denk gelmedi anlaşamadık doktorla,bu yüzden ümitte oldum orda da devam edeceğim,bende pahalıdır diye düşünmüştüm çünkü burda 400 800 e kadar gördüm ama fiyatı iyiydi 😬