Merhaba kizlar
İkinci hamileliğim ilkinde hiç böyle birşey yaşamamıştım.adetim gecikti beş gün sonra kanamam oldu.bu beş gün içinde kan testim bhcg43; ev testi pozitif çıktı.kanama olunca tekrar kan testi istedi doktor oda 80 perde çıktı .yerleşme kanaması da olabilir dusukde dedi iki gündür kanamam var.adetten çok çok az ama agrimda var.Allahtan hayırlısı ama üzülüyorum.Sizce hamileliğin devam eder mi böyle bir durum yaşayan var mı