Kızlar kusura bakmayın biraz uzun olacak ama benim beta değerim 1178 kadar iki katı şeklinde arttı.Laborantım aynı saat aynı cihazda baktım hep. 4 gün sonra 2751 sonrasında 4gün daha bekledim 4448 olmuştu . 2 günde 2 katı şeklinde artması gerekirken 4 günde 2katı artmış sizde böyle bir durum olup düzeldi mi yarın ultrasona gireceğim doktor olumlu konuşmadı. Günde 1 progestanı fitil şeklinde kullanıyorum ama progesteronum 12den yukarı yükselmiyor yardımcı olun böyle bir durum yaşayanlar var mı? Bir bilginiz var mı? Şimdiden yardımcı olanlardan Allah razı olsun..