Papatyaliiii Merhabalar 39+2 yim , NST sonucum nasıl anlayan var mı 
Kvsraykt Papatyaliiii maalesef aynı benimki gibi sancı yok alttaki sancı göstergesi 100 lere çıkarsa belli aralıklarla doğum sancısı oluyor
zehranurr Papatyaliiii üstte ki bebeğin kalp atışlarını altta ki sancıyı gösteriyor. Sancı çizgileri daha yüksek ve düzenli olursa sancı olarak kabul edilir
guzellanne Papatyaliiii canım alttaki çizgiler 20 yi geçmemiş üstteki çizgiler kalp atışını alttakiler sancıyı gösteriyor. O aşağıdaki çizgiler düzenli olarak 100 e çıkarsa sancıların var demek oluyor
Papatyaliiii İçimi rahatlattınız çok teşekkür ederim 🥰 inşallah bu gece sancılarım başlar… yoksa yatışımı yapacaklar…