yukarıda yazılan isimleri bende çok beğenmiştim. Eflin elizan özellikle aile büyükleri söyleyemedi esimde istemedi büyükler alışmış ayşe fatma ya bunlar i söylemek zor geliyor. en son ezgiye karae verdik bende ezgi lina olsun dedim ama eşim 2 isim sevmiyor. oyle kaldı ezgi diye nasıl sizce?