biroglanannesii ben 16 da cinsiyet kesin oldu hemen basladim çünkü bir kerede alamam, her ay az az almam gerekiyor o yüzden, bir kerede alma imkanim olsa 25den sonra falan alirdim, her ay parca parca tamamlamaya çalışıyoruz :) kendinize gore ayarlayabilirsiniz. Bebeginiz kis bebegiyse kiyafet almayin yeni sezon geliyor icinizde onlar kalabilir 😀 ben birtek kiyafet almıyorum Eylül sonu gibi onlari alicam 23 deyiz biz