Kardeleeen bende içiyordum günde en fazla 5 ya da 6 tane oluyordu. Evde test yapıp pozitif çıkınca o akşam son sigaramı içtim ve bir iki günde sadece eşim içerken akşamları 1 2 çekiyordum, sonra tiksindim midem bulandı ve bıraktım, içmiyorum artık. Hamileyken kuzenim içiyordu sigara kızı tiroit hastası olarak doğdu az çalışıyordu tiroitleri ve 1 1.5 sene ilaç kullandı. O yüzden içen arkadaşlarım inşallah tiksinip bırakabilirler..