Kardeleeen ay şu konuda sürekli linç edenleri gerçekten anlamıyorum. Sen saydırdın yüklendin konuştun diye o insan onu bırakacak sanki, aksine bir tane daha yakacak.Yahu bu insan içiyorsa ve bu posta bakıyorsa zaten rahatsız oluyordur içtiğinden dolayı. Bırakanlar için çok güzel bir şey, içenlerinde savunduğu bir şey olduğunu düşünmüyorum. Herkes kendi evladını düşünür zaten fazlasıyla. Linçlemek yerine motive edici şeyler, şöyle yapmayı dene böyle düşün, bununla oyalana kendine inan yapabilirsin vs motive edici şeyler yazılacaksa yazılır. Ağzı olan konuşuyor resmen. Çoğu kişi hamile burada, hepimizin sıkıntıları var. kimsenin kimseyi üzmeye hakkı yok. Hiç sıkma canını arkadaşım sende 🌸