gurbetcikizii merhaba arkadaşlar ben 17-18. haftamdayım doktorum bu haftalarda sütün yani süt olmasada sıvı gibi bişey çok az gelebilir dedi ve gelmedi daha ondan merak ettim sizin nezaman geldi acaba ☺️?
Zeyyyn gurbetcikizii 33 haftadayım gelen giden bir şey kiminin erkenden geliyor kiminin son haftalarda kiminin doğumdan sonra hayırlısı artık
gurbetcikizii Zeyyyn aynen o herkezde farklı galiba doktorumda bi ihtimal gelebilir dedi ondan merak ettim 😂
YuvarlanamayanPandaa gurbetcikizii doğumdan 2 gün sonra geldi ilkinde damarlar tam açılmıyor sanırım kişiden kişiye değişiyor sanırım😂😂
Ayseee4238 gurbetcikizii 36.haftamdayim hiç öyle bişey olmadı kiminde oluyor kiminde olmuyor goguslerimin ucu beyaz beyaz değişik biseyler oldu ama sıvı geldigini farketmedim hiç.
Sinem_469 İkinci gebeliğim şu an ilkinde de hamileliğimde hiç süt gelmedi ki oğlumu 2 yaşına kadar emzirdim bunda da henüz gelen giden yok 37+4 deyiz
momsturk 29 haftalığım süt vs yok. Göğsümü de sıkıp uyarmıyorum asla. Süt gelen arkadaşlar kendiliğinden mi akıyor yoksa merak edip göğsünüzü mü sıkıyorsunuz
bahtnurr1 23de falan sanırım ben sıkınca biraz sıvı gelmişti su gibi sonra bidaha uyarmamaya dikkat ettim ama göğüs ucum çok kuruyor