Benim rahimde cift taraflı direnç olduğundan her an gebelik zehirlenmesi yaşayabilirsin demişti doktorum. Suna kadar tansiyonum düşüktü sorun olmamıştı. Bugün 135 87 civarı hep tansiyonum mide bulantı var baya ve ayaklarım şişmiş zehirlenme başlamış olabilirmi acaba acile gitmelimiyim sabahı bekleyip sağlık ocağında idrar verip protein kaçağı varmı diyemi bakıyorsam deneyimi olanlar yazabilirmi