39+4 haftalık hamileyim. Bugün doktor randevum vardı ama alttan bakmadı doktor. Perşembeye kadar doğumum başlamazsa hastaneye yatışımı yapacağını söyledi doktorum. Akşam aşırı bir bel ağrım oldu yerinden çıkacak gibiydi. Şuan daha hafifledi. Duş alırken elimle vajinama dokundum şişmiş. Doğum mu başlıyor acaba? Herhangi nişan yada su gelmesi yok. Ancak bugün alaturka tuvalete oturdum. Vajinamda bişey lop etmişti.