Alisaseyma4 Kızlar 21 haftalık hamileyim kalp çarpıntım var sanki kalbim boğazımda atıyor sol kolumda elektrik var gibi ağrıyor 2-3 saat oldu bir düzelme yok . Ne yaparsam rahatlarım ?
badew Alisaseyma4 ben kızımda aylarca çektim kalbim kulağımda boynumda atıyordu ve hiç geçmedi doğumdan sonra baya hafifledi ama kaldı.simdi tekrar hamileyim ve yine şiddetli bir şekilde oluyor.cok araştırmistim o zaman bunun yaşayan kimseyi bulamadım.su an tek olmadığına sevindim
Ouzc Alisaseyma4 25. Haftadayım bugün aynı sıkıntı bende de oldu kalp çarpıntısı. Hala var. İnternetten baktım normal diyor. Yarın bi tansiyonumu falan olcerim. Kontrolde doktoruma sorarım artık.