Mom653 Kızlar nasipse eğer Kasım’da aralik gibi dpgum var ve şimdiden bebek bezi bakmaya başladım sizce önlem marka bebek bezi nasıl kullanan varmı👶rabbim sağ saglim hayirli doğumlar nasip etsin cümlemize insallah🤲
teachervera Mom653 Ben prima aldım sızdırdı. Sleepy aldım güzel fakat küçük numara bulamıyordum. Sonra tesadüfen önlem aldım. 72 adet içinde büyük ıslak mendili bile var 39 lira. Tıpkı sleepy gibi bayıldım 3 numaraya kadar stok yaptım 😀😀yanında ıslak mendili var oda harika kesinlikle öneririm
Elika0 Benim doğumuma daha çok var ama ben sleepy tercih edeceğim sanırım. Araştırdığıma göre en doğal ve zararsız olan sleepy bio natural ☘️