Zuzununannesi01 acile gidip aşılama ettim midem bulanıyor basım ağrıyor diin zaten betaniza bakılıyor ben hamileydim tansiyon yüksekliği ile gittim sonra doktor gebesin dedi evde test ettm snra birinci çizgi netti ikincisi çok az belli edyrdu adetime de bı hafta vardi