Humeyrasmsk 30 haftalik olduk ve bugün öğlenden beri ellerim aşırı kaşınıyo yıkıyorum buz tutuyorum ama gecmiyo kasiniyo kasiyinca da tuhaf oluyorum ayy sinir oldum bütün yaşayan var mi?
Bebegimicin1 Humeyrasmsk ben gebeliğimin başımdan beri kasınıuorum ama bende egzama var o yüxden ellerim kaşınıyo inşalalh gebelikten sonra gecer gebelikten önce hiç biley yoktu
Kksll Humeyrasmsk hamilelikteki kaşıntı karaciğer enzimlerinden kaynaklanabilir bunu kesinlikle doktorunuzla paylaşın çünkü önemli test yaparlar en azından içiniz rahat olur
mirayim_00 Humeyrasmsk benimde 33 hafta, ellerimde kaşıntı ve ödem var neden böyle oldu bilmiyorum ben su az içiyorum ona bağladım ama gidince bende bi sorayım doktora
VSeherA Humeyrasmsk benim geçen haftalarda başıma geldi hem ellerim kaşınıyor hem de yanıyordu kıpkırmızıydı, alerjikmiş allerset verdiler geçti.
Merve_polat Evet ellerim ayaklarım kaşınıyor benimde sıcaktan bide hamilelikten diye düşünüyorum ama öyle aşırı derecede değil