Nesossssss bende 14. Haftamdayım cuma günü kontrole gittiğimde hangi ilaçları kullandığımı sordu doktor bende folik asitle magnezyum kullandığımı söyledim. Doktorda folik asiti bırakmamı magnezyuma devam etmemi söyledi ekstra olarak tüm vitaminleri, mineralleri bulunduran bi ilaç yazdı decavit ti ilacın adı. Doktorunuza kullanıyorum ama bırakmalımıyım diye bi sorun bence 🥰🥰